متخصص گوش حلق بینی / جراح پلاستیک بینی و صورت

لیت ابرو/ لیفت شقیقه

لیفت تمپورال یا شقیقه(لیفت قسمت خارجی ابرو و چشم) ولیفت ابرو( لیفت همزمان قسمت داخلی و خارجی ابرو) تاثیر زیادی در جوانسازی و زیبای چهره دارد.

ادامه مطلب

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک صورت که در اثر پیری ایجاد می شود کاربرد دارد و با تزریق های دوره ای ازایجاد چین وچروک های جدید صورت جلوگیری شده و روند پیری صورت به تاخیر می افتد و تاثیر بسیار خوبی در جوانسازی و شادابی چهره دارد.

ادامه مطلب

عمل پلک

عمل جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی بعد از عمل جراحی زیبایی بینی یکی از شایع ترین اعمال جراحی زیبای صورت است.از نظر زیبایی‌شناسی، چشم‌ها وبینی که در مرکز صورت است مهم‌ترین بخش صورت هستند.. از سوی دیگر ، چشم‌ها و پلک‌ها زودتر از قسمت های دیگر بدن علایم پیری را نشان می‌دهند وبا افتادگی پوست پلک، چهره پیر به نظر می رسد. درعمل جراحی پلاستیک پلک‌ها یا بلفاروپلاستی ، پُف پلک‌ها و پوست اضافی آنها برداشته می شود و با اصلاح افتادگی پلک ،چهره جوانتر می شود.

ادامه مطلب

عمل پلک

عمل جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی) یا  Blepharoplasty:

عمل جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی بعد از عمل جراحی زیبایی بینی یکی از شایع ترین اعمال جراحی زیبای صورت است.از نظر زیبایی‌شناسی، چشم‌ها وبینی که در مرکز صورت هستند ، مهم‌ترین بخش صورت می باشند. از سوی دیگر ، چشم‌ها و پلک‌ها زودتر از قسمت های دیگر بدن علایم پیری را نشان می‌دهند وبا افتادگی پوست پلک، چهره پیر به نظر می رسد.

عمل جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی) یا  Blepharoplasty

درعمل جراحی پلاستیک پلک‌ها یا بلفاروپلاستی ، پُف پلک‌ها و پوست اضافی آنها برداشته می شود و با اصلاح افتادگی پلک ،چهره جوانتر می شود. اصلاح افتادگی نوک بینی هم که درعمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی انجام می شود تاثیر زیادی در جوانسازی صورت دارد.

عمل جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی) یا  Blepharoplasty

درعمل جراحي زيبايي پلک بالا برش درست روي چين طبيعي پلک داده مي شود به همین خاطر احتمال اينکه بعد از جراحي زيبايي پلک چشم ،جاي برش روي پلک ها  بماند، کم است.محل زخم عمل پلک‌ به صورت یک خط باریک است که به مرور زمان کم رنگ تر می شود و بعد از یک سال به صورت واضح روی  پلک‌ مشخص نمی باشد.

عمل جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی) یا  Blepharoplasty

بعد از برداشتن از پوست و نسج زير پوستي در صورت لزوم مقداری چربي نيز برداشته شده و محل برش با نخ بسيار ظریف بخیه مي شود.

عمل جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی) یا  Blepharoplasty

عمل جراحی زیبای پلک را می توان با بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی انجام داد.

عمل جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی) و عمل زیبایی بینی به صورت همزمان:

عمل جراحی زیبای پلک بالا را می توان به صورت همزمان با عمل  پلک انجام داد که در این صورت معمولا عمل پلک ابتدا با بیحسی موضعی انجام شده و بلافاصله عمل بینی با بیهوشی عمومی صورت می گیرد. در صورت انجام این دو عمل  با هم مقداری از هزینه های بیمار کاسته می شود واز انجام دو عمل به صورت جداگانه به صرفه تر است.  

عمل جراحی  پلک و عمل زیبایی بینی به صورت همزمان

عمل جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی) و عمل زیبایی بینی به صورت همزمان

عمل جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی) و عمل زیبایی بینی به صورت همزمان:

نکات مهم قبل از عمل افتادگی پلک :

 1_ از دو هفته قبل از عمل از داروهای مسکن مثل آسپرین، بروفن، ایندومتاسین، پیروکسیکام ومفنامیک اسید استفاده نکنید و اگر به هر دلیلی به مسکن نیاز داشتید فقط از استامینوفن ساده یا کدئینه استفاده کنید.

2_ قبل از ورود به اتاق عمل حتما آرایش صورت خود را کاملا پاک نمایید.

مراقبت های پس از عمل جراحی افتادگی پلک یا بلفاروپلاستی :

1_ در پایان جراحی محل برش و بخیه ها با پماد چرب می شود و به پانسمان و بسته شدن چشم نیازی نیست.

2_ پس از آن که اثر داروی بی حسی از بین رفت ممکن است احساس کنید که پلک ها کمی تحت کشش و دردناک هستند.این حالت معمولا خفیف است و بامصرف مسکن های معمولی بر طرف می شود.

در صورت ایجاد هر گونه درد شدید یا کاهش دید حتما به پزشک اطلاع دهید.

3_ پس از عمل زیبایی پلک 24 تا 48 ساعت از کمپرس سرد استفاده کنید و سرتان را بالا نگه دارید (برای خوابیدن چند بالش زیر سرتان بگذارید) این اقدامات برای کنترل ورم و کبودی محل عمل، کمک کننده است. مقدار تورم و کبودی محل عمل در افراد مختلف متفاوت است.معمولا ورم و کبودی پس از چند روز به حداکثر می رسد و طی 2 تا 4 هفته بر طرف می گردد.

4_بعد از جراحی بلفاروپلاستی تا 48 ساعت اول بیشتر استراحت کنید و تا مدت یک هفته ازفعالیت های سنگین بپرهیزید.

5_ تا 48 ساعت بعد از عمل جراحی افتادگی پلک استحمام نکنید.

6_خروج مقداری خونابه از بین بخیه های محل عمل جراحی پلک ، طبیعی است وبا گاز تمیزبه آرامی می توانید ان را خشک کنید.درصورت بروز احتمالی خونریزی با گاز تمیز به مدت 10 دقیقه آرام روی محل عمل پلک فشار دهید وبعد کمپرس یخ بگذارید.

7_بخیه ها معمولا 5تا7 روز پس از عمل کشیده می شوند  .